دپارتمان مشاوره کودک و نوجوان

دپارتمان مشاوره مجتمع بین‌الملل نیکو با هدف ارائه خدمات مشاوره روانشناختی به دانش آموزان، خانواده‌ها و کادر آموزشی زمینه‌های متعددی را پوشش می‌دهد که منجر به ارتقای کیفیت زندگی و رشد شخصی و اجتماعی تمامی افراد مجموعه خواهد شد.

 

برنامه های دپارتمان مشاوره عبارتند از:

  1. برگزاری کارگاه‌های فرزندپروری برای والدین: این کارگاه‌ها با هدف آموزش و پشتیبانی والدین در مسیر فرزندپروری مناسب و سازنده، برگزار می‌شوند. در این کارگاه‌ها، موضوعاتی مانند فرزندپروری مثبت، توسعه فردی والدین و ارتباطات سالم خانوادگی مورد بررسی قرار می‌گیرند.

 

  1. برگزاری دوره‌های آموزشی برای معلمان و کادر اجرایی: این دوره‌ها با هدف ارتقای مهارت‌ها و دانش معلمان در زمینه روانشناسی رشد، آشنایی با اختلالات شایع دانش آموزان، آموزش خلاقانه و مشاوره تحصیلی، برگزار می‌شوند. در این دوره‌ها، معلمان و کادر اجرایی مهارت هایی را فرا میگیرند تا بتوانند بهترین شیوه ارتباط، حمایت و راهنمایی را به دانش‌آموزان خود ارائه دهند.

 

  1. شناخت بهتر دانش‌آموزان: تیم مشاوره مجتمع بین‌الملل نیکو برای کمک به دانش‌آموزان در شناخت بهتر خود و مواجهه با چالش‌های روانشناختی، مشاوره‌های فردی و گروهی ارائه می‌دهد. این خدمات شامل ارزیابی روانشناختی، آموزش مهارت های زندگی و توسعه فردی، راهنمایی تحصیلی، مشاوره شخصیتی و رفع مشکلات روانشناختی است.

 

روزهای حضور مشاوران در مجتمع بین الملل نیکو؛ لازم به ذکر است که تمامی مشاوران مجتمع از شنبه تا چهارشنبه در مدرسه دختران و پسران حضور فعال دارند اما برای ملاقات با والدین، طبق جدول ارائه شده در دسترس هستند. شما می‌توانید از طریق روابط عمومی نیکو برای ارتباط تلفنی یا درخواست ملاقات حضوری با مشاوران، وقت مشاوره خود را هماهنگ کنید.

 

با افتخار به اطلاع والدین گرامی می‌رسانیم که دپارتمان مشاوره مجتمع بین الملل نیکو کارگاه‌های فرزندپروری را در مجتمع پسران و دختران برگزار خواهد کرد. تلاش ما پیگیری نیازها و انتظارات تربیتی شما و ارائه راهکارهای موثر در پرورش فرزندان است .لازم به ذکر است هزینه دوره های مقدماتی کارگاه های فرزندپروری برای والدین توسط مجتمع بین الملل نیکو پرداخت خواهد شد.

تاریخ‌ برگزاری کارگاه‌های فرزندپروری مقدماتی دوبار در ماه تعیین شده است. والدین می‌توانند با توجه به معذوریت های زمانی خود در یکی از دو روز اعلام شده در هر ماه حضور یابند، زیرا سرفصل‌ها و محتوا یکسان است.

والدین شرکت کننده در این کارگاه ها گواهینامه حضور با عنوان “خانواده سالم” دریافت میکنند و این مدارک در رزومه دانش آموز برای ارائه به دانشگاه قطعا اثرگذار خواهد بود. ارائه این گواهینامه نشان دهنده تمرکز ما بر روی ارزش‌های خانواده و اهمیت آن در رشد و توسعه فرزندان است. با شرکت در این کارگاه‌ها، شما می‌توانید به عنوان یک والد آگاه و مسئول، مهارت‌های لازم را در فرزندپروری بدست آورده و بتوانید به بهترین شکل ممکن در پرورش و تربیت فرزندانتان عمل کنید.

دوره های پیشرفته و تکمیلی نیز به منظور ارتقاء مهارت های فردی ویژه والدین در مجتمع بین الملل نیکو برگزار خواهد شد. هزینه ثبت نام در این دوره ها برای افرادی که در کارگاه های مقدماتی شرکت داشته اند به صورت پنجاه درصد تخیفیف خواهد بود.عناوین و هزینه برگزاری این دوره ها متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

ما در راستای حمایت از شما والدین گرامی این کارگاه‌ها را برگزار کرده و امیدواریم با حضور پیگیر و موثرتان یاری گر ما در پرورش نیکوی فرزندانمان باشید.

با تشکر از توجه شما

دپارتمان مشاوره مجتمع بین الملل نیکو

فرم ثبت جلسات مشاوره با دانش آموزان

این فرم برای همکاران مشاوره بوده و با رمز عبور امکان ورود و ثبت اطلاعات می باشد.

بر روی لینک زیر کلیک کنید ...

مشاهده فرم