جشن خانوادگی نیکو به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن

با سلام و احترام،

🎉 به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز زن، مجتمع آموزشی بین‌الملل نیکو افتخار دارد تا دورهمی خانواده بزرگ نیکو را به احترام همه دختران و زنان افتخارآفرین نیکو برگزار نماید.

👨‍👩‍👧‍👦 این دورهمی فرصتی استثنایی برای گردهمایی خانواده‌های عزیز نیکو و بهره‌مندی از لحظات شاد و مفرح در کنار یکدیگر خواهد بود. ما از حضور گرم و صمیمی مادران، پدران و فرزندان در این رویداد گرامی استقبال می‌کنیم.

🌟 این رویداد به طور کامل رایگان است و هیچ هزینه‌ای برای شرکت‌کنندگان در بر نخواهد داشت.

جزئیات بیشتر در مورد این رویداد در کانال‌های خصوصی مدرسه منتشر خواهد شد. ما منتظر دیدار شما در این رویداد خاطره‌انگیز هستیم. با ما همراه باشید تا روزی به یادماندنی را در کنار هم تجربه کنیم.

 

با احترام،
مجتمع آموزشی بین‌الملل نیکو 🏫دورهمی خانواده نیکو
این رویداد به تقویم نیکوست؛ ۱۵ دی ۱۴۰۲، مجموعه لوتوس در بازار ایران‌مال.
و دوست داریم دانش‌آموزان نیکو این روزها یادشان بماند.
در رویکرد تربیتی نیکو یکی از مولفه‌های تربیت موفق، همدلی و هم‌فهمی مدرسه و خانواده است. ارتباط سازنده والدین با همدیگر و دوستی و صمیمیت خانواده‌ها یک نیاز تربیتی برای دنیای امروز است. این‌که فرصتی فراهم آوریم تا بچه‌ها به‌صورت خانوادگی کنار همدیگر باشند حس همدلی، مدارا و تفاهم را افزایش می‌دهد.
این کلیپ یادگار دورهمی خانواده نیکو به مناسبت روز مادر است. در فاصله آماده شدن این کلیپ، دورهمی دیگری هم به مناسبت روز پدر داشتیم و امیدواریم فرصت‌های بیشتری برای این دورهمی‌های شاد و جذاب و خاطره‌انگیز فراهم شود.
پ.ن: زحمت تصویربرداری و تهیه کلیپ با آقایان حازم الکلاس و یحیی منصورموید بوده است.

ابراهیم اصلانی